game

game

game

game

xbox بخرم یا ps4


Xbox One vs PS4  از نظر سرگرمی
Xbox One بهترین ماشین سرگرمی است. این سیستم دارای توانایی منحصر به فرد برای انتقال سیگنال تلویزیونی شماست و به شما این امکان را می دهد تا به سرعت بین بازی کردن و تماشای یک نمایش جابجا شوید. Xbox One S ، Xbox One X و PS4 Pro همه می توانند محتوای 4k را پخش کنند ، اما فقط کنسول های مایکروسافت می توانند Blu-ray 4K را پخش کنند. با این حال ، نسخه جدید دیجیتال Xbox One S به طور کلی دیسک درایو ندارد و فقط به پخش 4k محدود می شود.
ایکس باکس وان برخلاف PS4 ، از Dolby Atmos پشتیبانی می کند و به افراد با محصولات سینمای خانگی سازگار اجازه می دهد از صدای فراگیر فضایی لذت ببرند و به زودی از Dolby Vision برای بهبود کیفیت HDR پشتیبانی می کند.
Xbox One همچنین تنها کنسولی است که دارای Kodi است ، یک برنامه سرور رسانه ای بسیار محبوب که به شما امکان می دهد به هر فیلم ، نمایش تلویزیونی ، تصویر یا آهنگی که در هر یک از دستگاه های خود در خانه ذخیره کرده اید دسترسی داشته باشید.
به غیر از این ، هر دو PS4 و Xbox One بیشتر موارد ضروری سرگرمی را پوشش می دهند ، از برنامه های اصلی مانند Netflix و Hulu گرفته تا موارد بیشتری مانند WWE Network و .Crunchyroll PS4 و Xbox One هر دو Spotify را ارائه می دهند ، که به شما امکان می دهد در پس زمینه هر چیزی که در حال پخش آن هستید ، از آهنگ ها لذت ببرید. Xbox One دارای چند سرویس موسیقی قابل توجه دیگر مانند SoundCloud ، Pandora و Deezer است.
برنده: ایکس باکس وان گزینه Blu-ray 4K ، برنامه های رسانه ای بهتر و پشتیبانی Dolby Atmos را ارائه می دهد.
 مطلب مرتبط: لیست قیمت ps4
مطلب مرتبط: جدیدترین لیست قیمت ps5
Xbox Game Pass در مقابل PlayStation Plus
ایکس باکس لایو گلد بر روی ایکس باکس وان ماهانه 9.99 دلار برای شما بازپرداخت دارد، اما دسترسی چندنفره آنلاین و همچنین برخی بازی های رایگان را برای بارگیری در هر ماه و تخفیف بازی به شما می دهد. اما پیشنهاد ما اشتراک Xbox Game Pass با همان قیمت ماهانه است. این برنامه دسترسی به بیش از 100 بازی برتر Xbox One و سایر بازی ها برای کنسول های قدیمی و جدیدتر و همچنین دسترسی چند نفره آنلاین را فراهم می کند.
تصمیم بگیرید که 14.99 دلار هزینه کنید و Xbox Game Pass Ultimate به شما امکان دسترسی به بازی های Xbox و PC ، و همچنین پخش و ذخیره همگام سازی بین هر سه سیستم عامل را می دهد. Game Pass اساساً برای طرفداران Xbox ضروری است و یکی از بهترین معاملات در بازی است.
در مقایسه ، اعضای پلی استیشن پلاس دو بازی رایگان در هر کنسول پلی استیشن با 10 دلار در ماه دریافت می کنند و همچنین ذخیره بازی را در فضای ابری ذخیره می کنند. Xbox One این را به صورت رایگان دریافت می کند. با عضویت در پلی استیشن پلاس می توانید از برخی از بهترین بازی های PS4 تخفیف بگیرید.
برنده: Xbox Game Pass.  یک چانه زنی است که رقابت برای آن برای سونی سخت است. و با شروع بازی های جدید در روز اول در Game Pass ، اکنون این سرویس برای بازیکنان ایکس باکس ضروری است.
 حتما بخوانید: مقایسه ps4 pro و xbox one x
Xbox One vs PS4 از نظر قیمت
قیمت Xbox One S از 299 دلار (300 پوند/399 دلار استرالیا) آغاز می شود و آن را با 299 دلار (300 پوند/399 دلار استرالیا) PS4 Slim برابر می کند. با این حال ، شایان ذکر است که هر دو کنسول به طور مداوم به فروش می رسند و اغلب می توانید آنها را با قیمت 200 دلار (200 پوند/320 دلار استرالیا) پیدا کنید. One S به عنوان پخش کننده Blu-ray 4K عمل می کند ، بنابراین مطمئناً با این دستگاه بیشترین فناوری را با پول خود دریافت می کنید.
اگر بودجه شما بسیار محدود است ، می توانید (Xbox One S All-Digital Edition  249 دلار) را انتخاب کنید که فاقد درایو دیسک است و شامل Forza Horizon 3 ، Minecraft و Sea of ​​Thieves است. با این حال ، استاندارد Xbox One S به طور مکرر به این قیمت کاهش می یابد ، بنابراین احتمالاً بهتر است منتظر فروش باشید و درایو Blu-ray 4K را ارزان تهیه کنید-مخصوصاً اگر نمی خواهید به طور کامل به بارگیری های دیجیتال متکی باشید.
مایکروسافت اخیراً برنامه Xbox All Access را بازگردانده است. این به شما امکان می دهد Xbox One S ، Xbox One X یا Xbox One S All-Digital Edition را با قیمت 19.99 دلار در ماه به مدت 24 ماه اجاره کنید. به گفته مایکروسافت ، این برنامه در مقایسه با خرید کنسول و بازی های جداگانه ، بیش از 100 دلار در هزینه شما صرفه جویی می کند. همه اعضای Access می توانند از اواخر سال 2020 به کنسول Xbox Series X ارتقا دهند ، هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه ارتقاء آن وجود ندارد.
اگر بازی 4k می خواهید ، PS4 Pro سونی 399 دلار (399 پوند/600 دلار استرالیا) هزینه دارد ، در حالی که Xbox One X با 499 دلار (499 پوند/649 دلار استرالیا) قیمت هنگفت دارد. این تفاوت قیمت بسیار بالایی است ، اگرچه کنسول مایکروسافت تجربه بازی 4k غنی تری را ارائه می دهد. (می توانید معاملات PS4 ما و پوشش معاملات Xbox One را برای آخرین فروش دنبال کنید).
برنده: ایکس باکس وان Xbox One S 249 دلار (300 پوند/399 دلار استرالیا) ارزان ترین کنسول موجود است و به عنوان پخش کننده Blu-ray 4K عمل می کند.
پیشنهاد میکنم: مقایسه ps4 و xbox one s
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد